Οι Α και Β τάξεις στα πλαίσια της Φιλαναγνωσίας και του προγράμματος για τα Συναισθήματα διαβάσαμε το βιβλίο "μακάρι να μπορούσα..να πιστέψω στον εαυτό μου".
Συζητήσαμε γιατί έκλαιγε το λιονταράκι και ποιο ήταν το συναίσθημα που το συνοδεύει;
Το κλειδί της ιστορίας μας βρίσκεται στην τόνωση της αυτοπεποίθησης.
Ενθαρρύναμε τους μαθητές στο παιχνίδι ρόλων..
Διασκεδάσαμε και πιστεύουμε ότι οι μαθητές μας αισθάνθηκαν περισσότερο σιγουριά για τις ικανότητες τους.
Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες και αποφασίσαμε να γράψουμε ένα δικό μας παραμύθι.
Η Β τάξη έβαλε τη φαντασία της πήρε μαρκαδόρους χαρτόνια και νερομπογιές και ξεκίνησε!!!
Η Α τάξη συνέχισε το παραμύθι, μας έγραψε τι έγινε με τον ήρωα του παραμυθιού και ποιο ήταν το τέλος...
Συζητήσαμε γιατί έκλαιγε το λιονταράκι και ποιο ήταν το συναίσθημα που το συνοδεύει;
Το κλειδί της ιστορίας μας βρίσκεται στην τόνωση της αυτοπεποίθησης.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ...
που έσκυψε κοντά του και ασχολήθηκε μαζί του.
Ενθαρρύναμε τους μαθητές στο παιχνίδι ρόλων..
Διασκεδάσαμε και πιστεύουμε ότι οι μαθητές μας αισθάνθηκαν περισσότερο σιγουριά για τις ικανότητες τους.
Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες και αποφασίσαμε να γράψουμε ένα δικό μας παραμύθι.
Η Β τάξη έβαλε τη φαντασία της πήρε μαρκαδόρους χαρτόνια και νερομπογιές και ξεκίνησε!!!
Η Α τάξη συνέχισε το παραμύθι, μας έγραψε τι έγινε με τον ήρωα του παραμυθιού και ποιο ήταν το τέλος...
Συνεργαστήκαμε, γίναμε συγγραφείς και εικονογράφοι
και σας το
παρουσιάζουμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου